01 October 2011

Time passes..

Salam.

Hello October! Two months and one day more to meet 2 Disember. and u know kan that date means a lot for me. wee :D

I'm aiming for something BIG to come to me. take note that! Hahaha..

Anyway.

After 3 weeks kat U*IA ni baru aku dapat chance to write here. Bukan ape, not in mood lah bila tengok meja berselerak. Since balik sini hari tu, every weekend takde kat bilik. Hari ni baru dapat sapu, kemas bilik, setup printer, update my board ni. Puas hati sangat walaupun dalam keadaan sakit hati orang menggunakan barang kita tanpa minta izin. Ahh, abaikan. Kau cool kan nanie.? Yea, aku saaangat COOL :)

Let's start dengan 1st weekend kat sini. Aku and kawan-kawan pergi Kuan*tan, umah syi*ba specifically. Kakak dia kawin. So, nak g attend sekali tolong-menolong lah kan. Surprisingly, rupa-rupanya tu lah wedding pertama yang aku attend dari pre-wedding till post-wedding without miss any single event. Sepupu-sepupu aku kawin pon aku tak tengok abis camtu. and i got the chance to know her relative well. Senang paham kalo dia cerita pape kan? (gambar dah 2 minggu, basi tak?)

[after akad nikah]

[intan & firdaus]

The next weekend pulak aku kat umah. Dari KL hari jumaat, ayah and umi datang uruskan passport maid my nenek yang hilang masa orang masuk umah dulu sekaligus amik aku kat sini. Nothing much happen at home. Sebab sabtu tu ayah ke KL semula and umi sibuk event di sekolah. We just have a couple hour before I went back to U*IA to buy my baby, erk new phone actually. Yelah, kedai bukak 10 lebih kan.

and again, this week aku balik umah hari kamis malam. but, the next day bertolak semula ke KL exactly LC*CT untuk hantar maid balik indon. She's being here for 2 years already. dah cukup duit balik lahh. Lepas hantar dia, tido kat KL then after breakfast my parents hantar balik U*IA sebab diorang ade hal Klang. Malas nak ikut. Nak rehat kat bilik.

till here i guess. nak tido.

p/s: please take note this. If you ever use thing that's not belong to you and you don't let the owner know, atleast don't make it so obvious. Clear up what you have done,people! It's annoying when you know that somebody is actually use your thing, and he/she don't even say a word about it. huh.

chiow~

1 comment:

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL