16 June 2011

Hi all..

Nak mengadu..

Aku semakin malas belajar. Lately ni la perasan perangai buruk aku ni. Masuk kelas, takde perasaan. Dalam bilik, tengok buku, memang ade la perasaan.....perasaan MALAS! Haish.

Adakah sebab..
- sekarang short sem and amik satu subjek, so aku buleh rilek
OR
- sebab kawan-kawan U lain sume sedang bersenang-lenang di rumah maka aku nak ikut.

Camtu ke? Aku tak buleh terus camni. Finals is just around the corner. Ahh, tak yah corner sangat. 2 minggu je lagi. Acane nih? Perlu ke aku pegi kem motivasi macam zaman sekolah dulu? Ohh tidak.. Tak macho la wey.

Ajar la aku camne nak berubah ni. Buleh comment, or sms me okay?


till here..
chiow~

1 comment:

bro@stokisonline said...

if dh dpt peluang utk blajar tu spatutnya gunala masa sebaik2nya tuk blajar n memajukan diri kita...ada ramai lg org yg berkeinginan tuk blajar tp x mndpt peluang tu...so kita spatutnya bersyukur n manfaatkan sebaik2nya peluang yg diberikan oleh Allah pd kita demi masa depan kita...