09 May 2011

Strawberry Moment

Hi all..

Since cuti aku bakal melabuhkan tirainya, so, sabtu lepas my cousins and me jadi anak orang kaya jap. Hahaha. We end up deciding to go to Strawberry Moment saja instead of g karaoke. Selamatlah tekak aku. Dah la seminggu batuk-batuk. Susah lah nak karok kan.. Gitu. Tapppi kitorang xg karaoke bukan sebab tekak aku. Tidakk. Tekak aku masih sanggup tanggung. Hahaha.

Kitorang g JJ Ipoh, ade 2 tempat karok. 1 kat atas kat tempat bowling, 1 ag dekat may*bank. Mula-mula naik tempat bowling, fuhh, kalo sape-sape yang biasa g, mesti tau lah kan kalo ari sabtu ade sape kat ctu. Ktorang ni dah la sume pompuan, penyegan, malu-malu kucing gitu, jadinya memang xterharung lah kitorang kat budak-budak melepak yang bersepah depan pintu masuk tu. So, turun bawah g kat tempat karok ag 1. Ni privacy memang terbaik ah. Tapppi, mahal! Sekali pakej makan. Aku baru lepas makan kat umah, umi masak bawal masak sweet sour, nak plak aku amik makanan diorang tu. Terkambuslah niat kitorang nak karok ari tu...

Then, tu la yang decide nak g Straw*berry Mom*ent je. Before blah, sempat shoping, gelang (Thanks angah sudi belanja duit kau yang banyak tu) and beg.

Lepas ni tengok gamba je okay? Penat lah nak cite.







done!

chiow~~

No comments: