15 May 2011

One week is enuff..

Yeah.
One week week is enuff for me to become an idiot. sigh.


So, hari ni genap seminggu aku balik UI*A. and guess what.. I do NOTHING! sigh. Hari isnin xstart class lagi. So, baring, duduk, makan, online, layan korea, tidur. Hari selasa, memang xde class. Again, baring, duduk, makan, baca novel, online, layan korea, tidur.

Hari rabu, excited lah ade class hari ni. Wuhuu.. Pagi online. Kul 2 pegi kelas. Kul 2.30, my classmate, Amj*ad masuk class, berlari-lari dari belakang,"Assalamualaikum, ape kabar? I just went to the office, our lecturer is not available today. So, u may leave now." And I was like, HAH?! Then, aku ngan kawan-kawan pegi jalan kat JJ Wang*sa Ma*ju nak gembirakan hati duka lara.

Proceed, hari khamis xde class gak. Aku dah bosan tahap cmne xtau. Rutin sama gak. Baring, duduk, makan, online, layan korea, tidur. Jumaat pon. Baring, duduk, makan, online, layan korea, tidur. Sampai satu tahap, malam-malam aku ngan roomate melepak sembang-sembang kat court. Sabtu plak, which is semalam (wahh, nampak cam cepat je masa berlalu kan. Minggu lepas baru makan kat straw*berry mom*ent) aku dah sampai klimaks bosan. Mula la buat perangai sana-sini. Fon umi ayah ntah bape kali dah since balik sini ari tuh. arghhh..


sian x kat aku? Haish. Hmm, mesti dalam hati korang cakap, 'ape ke bodohnye kau xreti2 nak balik..!'

Huaaa :'(

Sape xnak balik weyh.. Tapi kau tau x betapa aku xnak balik UI*A nye dulu sampai umi kesayangan aku tu sama-sama tolong pack barang. Xkan 4hari kemudian aku dah nak balik ipoh semula. xmacho la weii!

Minggu depan baru balik. InsyaAllah.

So, hari ni nak wat ape eh?

chiow~~

No comments: