29 April 2011

semakin malas

holla people!

aish, dah sangat2 lama meninggal kan dunia blog ni. sorry. bukan ape, aku sangat lemah bab menulis ni sebenarnya. nak cari title nye, nak cari isinya. tapi nak gak improve diri. orang kata blog tempat nak story mory pasal kehidupan, tapi kalo dah aku ni penyegan camne lak tuh?

anyway, punya panjang mukaddimah. aku skang tengah cuti inter-sem. bapak bosannye. memang nampak best dapat cuti awal dari member2 and kazen aku, tapi ape maknenye kalo dah xde sape pon kat sini.. huaaa :'(

aku terperap kat umah melayan kpop je. which is, semakin lama layan sorang2 semakin bosan. well, walaupon aku dah paksa umi dengar pasal pakwe2 korea aku [masa tengok kp*op co*untdown kat ASTRO 393 ke 391 tah] tapi xsama macam gosip ngan kawan2.. huaaa,, rindu korang disitu.

so, i guess i have to continue story mory here. at least, kawan aku yang aku sayang ade baca gak kan kat umah.?? kira dah sharing lah tuh. syi*ba, aku rindu kau.

okay lah. aku bangun pagi2 memang untuk merepek meraban sume ni. haish.

chiow~~

err,assalamualaikum.

1 comment:

annisyiba said...

rindu ko gak!!!!=(