15 March 2010

no title

currently listen to "nothing gonna change my love for u". hahaha. agak jiwang disitu. i'm just open the music folder and randomly pick up the song. lucky song i guess.

actually i have no idea on what to post today. so i just put the title as 'no title'. i give u guys chance to name it.

i need someone to talk to right now. but i don't feel like i want to talk to human(habis nak cakap dengan kucing ke?) hahaha. tade lah just give some reason why i still want to post although there's no title.

last week, was wonderful. i enjoyed the day so much. thanks a lot. (walaupon penat berjalan) sorry umi & ayah. i go out until night. :(

i also enjoy the muvie ' V3 samseng jalanan '. walaupun ngeri. huhu.

okeh okeh dengar lah ni. sejak akhir akhir ni saya selalu macam hilang tenaga. selalu penat. lenguh2 badan. saya xsuka. saya nak aktif macam dulu. xpenat walau jalan jauh. ni tido pon penat. makan pon penat. ha,cakap pasal makan. skang ni jugak bile makan over sket (makan smpai abis) mesti rasa cam loya tekak. hmm tapi saya tak buleh mengeluh. Allah nak uji saya lah tu. tarik nikmat sket. so, think positive. saya buleh kurus. hahaha. buleh ke?

tak kisah lah.

janji saya gembira dan sehat. sentiasa tersenyum :)

exam makin dekat. saya selalu rindu umah. tapi tade masa nak balik. saya selalu tepon umi. sebab saya rindu umi ayah. (saya nak nanges) kalau saya rindu diorang saya wat perangai tepon banyak kali sampai umi tanya, xstudy ke? huhu. ntah lah. nape dengan saya?

saya susah hati. banyak chapter tak cover lagi. saya susah hati. saya rasa macam ada kawan-kawan xsuka saya. benci saya. cakap belakang saya. saya susah hati. saya dah tak selalu dengan mira, kawan baik saya kat sini. masing2 sibuk. saya susah hati. saya dah jarang bukak Quran. saya sibuk dengan project, dan lain2. saya susah hati. sebab saya susah hati. :(

bila sorang2, saya rindu semua orang. tapi saya kena happy kan diri saya sendiri. saya tak buleh macam ni bile nak exam



itu saja kot.
chiow~~

2 comments:

Kebaikan said...

...hanya dengan mengingati Allah hati akan jadi tenang....

bila start cuti?

nanie aziz said...

suppose 8 april. tp kalo nani jd ajk ade program uia ni 20 la kot bru ade kat umah