10 March 2010

Biasiswa JPA

a bit silly here. no one can answer what happen to me this evening including myself. after woke up from sleep yang panasgilathenpeluhpeluh, aku terus solat asar. akal waras lagi. dah abis baca doa, lipat telekung, terus online. the first thing i do once i open the firefox, i was googled about biasiswa jpa. i don't know why am i doing that. oke pape lah. dah terbukak pon..

so,baca dan baca dan baca. i was like. whattt? kena above 3.5? adoi. mana aku nak cekau 3.5 tuh. ok2. korang mesti cam, "hoi,jpa mmg nak 3.5 and above lah!! kau tak sedar diri ke?".. ha,tu la pasal. aku pon tau. masalahnya, i just heard one of my friend yang pointer 3.3 something dah selamat dapat duit jpa dier. jadinya, aku pon macam interested kot. yelahh,kira aku pon layak lah kan?? kan? kan? ahhh. sudah nani. harap palsu itu sume. kau excellent sampai 3.5 lepas tu kau pikir balik. kau nak jpa ke,maxis ke hape ke. mase tu sume orang tengok. hmm. orang kata degree uia susah. betul kah? camne nih? :P

korg mesti pikir kan nape yang aku excited sangat nak biasiswa. padahal dah confirm2 ade biasiswa FA&MA. hehehe. motifnya: kalau aku dapat biasiswa, so biasiswa FA&MA tu buleh lah aku tukar kan untuk beli kereta. xgitu ayah? hahahahaha. penjimatan disitu bukan? tapi ntah bila nak dapat aku pon xtau. kena struggle lagi lah jawabnya. huhu. kasihan kan?

dah dah. tutup cerita biasiswa buleh? sekarang ni mood holiday pulak. eh eh. tadi cam dah semangat nak belajar, ni holiday pulak. naniiiiii!!?? hahaha. stop stop. nak cite gak pasal holiday. dah lama xbercuti kat mana2. ayah ade plan pape x selain yang travel akhir bln 6 ni? sekurang-kurang nye gi penang makan pasembuq ka??? teringin lahh. kita balik hari pon jadi la.. :(

ayah,sila jangan buat2 xnampak ye permintaan di atas..

oh ya, note untuk ayah juga...i need my new thumbdrive. susah lah bila one gadget yang dah terbiasa guna hilang. hampeh punya pencuri thumbdrive tuh.. nyusahkan aku je. :P


itu saja..
chiow~~

1 comment:

Cherrie Pie Sweety said...

kak ana dulu dapat biasiswa JPA and requieremnt dia memangc amtuhla..tp banyak untungnya bila dapat biasiswa nie :)// maybe leh try yg petronas punya ke,sime darby etc.. tp pak anjang n mak anjang rsnya lebih dr mampu kot he he he