13 January 2010

first post in 2010 @ kenali saya

hello peeps. meet again after 20 days from my last post. bukan nak poyo, tapi i really dun have time for blogging. cos i'm bz facebook. yeah. untuk menulis blog di hari lain lain, tetibe emosi berkadar sangat lah malas.

dan untuk minggu ni pulak, tersangat lah bz dengan mid sem exam. eh jap jap. waktu tade exam malas blogging, apsal time bz exam rajin pulak..? hmm. xtau. ade sape2 buleh jawab?
pape lah.

note untuk seseorang yang membaca blog saya:
tq sebab sudi baca blog saya. sory sebab nama anda tak dapat diwujudkan disini. u r so private. hahaha. keep on reading my blog. it's not that interesting or fun, but anda akan lebih mengenali saya disini. untuk membalas jasa anda membaca disini, this entry, saya lebih kan input tentang diri saya. okeh? =)

p/s: anda dalam cerita saya dibawah tidak merujuk kepada sesiapa. sila jangan makan cili banyak banyak.


info yang dilistkan tidak mengikut turutan mahupun keutamaan. it based on ape yang terlintas di kepala saya..
  • perkara paling penting. saya tidak suka ditengking. kiranya bercakap dalam tona suara sangat lah tinggi. melawak takpe. tapi beragak lah. orang kata kalo orang bersuara kuat tu, telinga dier yang kureng. so tolong jangan bawa saya dalam masalah pendengaran anda. kerana saya juga mungkin ade masalah itu malahan mungking lagi teruk yang tak mampu saya selesaikan.

  • saya tidaklah terlalu sensitif. senang cerita tak sensitif pon.tapi kalo saya terasa tuh maksudnya perlakuan/ayat anda sungguh teruk. eh,takyah rase bersalah sangat. cuma anda perlu sedar diri. ingat, sedar diri.

  • tolong jangan bagi saya marah. sebab bila terlalu marah, kadar degupan jantung saya laju/meningkat. ini membawa kepada emosi yang sangat tidak dapat dikawal lalu peratusan untuk saya menangis sangatlah tinggi. ish3. kesian bukan. jadi tolong jangan bagi saya marah. saya sendiri tak suka untuk menangis dihadapan orang..! rupa saya dikala itu berkadar sangat lah hodoh.

  • saya tidak pandai pujuk orang. yeah. walaupun masa sekolah rendah saya sentiasa dapat A (dalam borang penilaian individu) untuk kemahiran memujuk, tapi saya tak reti sebenarnya. saya akan memilih untuk membiarkan anda tenang sendiri. and apabila sudah sedia, sila datang sendiri kepada saya ye.

  • saya juga tidak perlu dipujuk sangat. cuma biarkan saya sendirian. biar saya settle down sendiri. nanti saya akan datang kepada anda. tapi, bergantung kepada tahap ego saya. (ego tinggi=aku tak pergi kat kau) aha. tapi juga, saya masih appreciate dengan anda2 yang berusaha untuk memujuk saya kalo saya merajuk. saya rasa dihagai. wawawawa. :P

  • saya tidak suka aktiviti saya diperhatikan. anda ingat saya ni tikus eksperimen ke asyik nak tengok je ape saya buat. tade privasi tahu takk..! tapi kalo anda nak tengok jugak, tengok jelah. tape., saya tahu saya cantik untuk ditatap sebegitu rupa. hahahahaha.

  • saya suka didampingi. gila ke tak suka. saya kan anak tunggal. tade sesape dirumah melainkan ibu bapa terchenta. mereka bz, saya keseorangan. jadinya, kazen kazen terchenta pengubat duka. wah, duka ke? ngade ngade ah. dimana mana saya tetap happening okeh. cuma bosan sikit lah. jadi bila ade kawan kawan yang tampil menemani, saya suka. wee~ :D (p/s: kawan2 bila mau ronggeng?)

rasenye cukup setakat ini. nanti kalo ade lagi saya tulis yea. saya mahu study math. esok exam okeh (doakan saya). and dalam situasi ini saya sedang perang saraf dengan seseorang..anda yang dimaksudkan tak nak layan saya, saya pon xnak layan anda. fair bukan? =)

chiow~~

No comments: