01 November 2009

nampak senangkan hidup ni : habis madu sepah dibuang..

pergh. title mengancam. pe la aku nak ngarut nih.


~my previous laptop~



~my new one~

ho0..ni bukan kes habis madu sepah dibuang oke. aku memang dah lama nak beli laptop baru. cuma baru tercapai hasrat tu khamis lepas.

terima kasih ayah! :D [hutang kira langsai la eh..? hehe]

my previous lappy was actually belong to umi. but since aku takde laptop untuk digunakan semasa di PJ and oso dirumah and plus umi ade laptop sekolah, so dier bagi la pakai laptop dier. yela watpe simpan je kan. hehehe. kira kira banyak juga la jasa si ASUS ni kepada aku. 3sem kat PJ memang aku menggunakan ASUS ni sepenuhnya. tahan lama gile ah lappy ni. agak agak 10 tahun ade x umi?...

so bila hari tuh ayah tanya pasal laptop. aku pon request la laptop toshiba. sebab brand agak agak tahan lama jugak la. hopefully.

more --> mr.TOSHIBA..



[kena install basic software and set up sendiri. huh. :( ]

[saya akan sentiasa sayang kamu,ASUS ;D ]


itu saja.

chiow~~

3 comments:

amalina aziz said...

woit nani!cbuk je bli toshiba..hehe..
asal ko kne install software sendiri. tauke kedai tu xwatkn ke? tp bgus jgk..ko kn rti install sndiri..klu x buang masa je blaja susah2 ngn seha..hehe..

Haziq Idros said...

peh, macam bez... nak pinjam ghehehehe

nanie aziz said...

ama: mse bli ni ak men tmpah je ngn bpk aku. so, dier yg bli. pastu dier mls nak tngu bdk2 tu install. dier ckp,bnyk la keje len nak wat dri tngu hal ak ni.hahahaha..

haziq: mau pnjm..? buleh2. tpi ak charge rm5/h.. deal..? :D