12 October 2009

cerita raya yang terhutang

ola everyone. rasanya dari hari tu saya janji nak share kisah raya saya. since minggu ni minggu terakhir raya,so, for this entri i'll share a bit and try to make it simple. sebab banyak lagi kisah lain nak tulis. check my next entri. hahaha :D

****************

raya tahun ni belah ayah. malam raya yang sadis sebab blackout. semua tido awal. esoknya,selepas semayang raya destinasi wajib. rumah tok chu,tok ngah. tak lupa melawat kubur opah & tok. petang raya sangat meriah. seluruh isi keluarga berkumpul. saya suka sangat moment tuh walaupon penat.


yang lawaknye bila kat luar umah dah macam showroom kereta. mana tak nya mak chor datang dengan 5 kereta anak beranak semua. chu rashid 1. alang 1. pak uda 1. ayahku 1. cuman 1. total semua 10 kereta. [wah,aku pandai mengira! hahaha]

petang tu balik belah umi pulak. seperti yang semua tau kan saya sempat raya 3 hari jea. so xde la banyak sangat story nye.

gambar budak2 gedik,


~raya pertama~


~raya kedua~


rasenye till here kot.

chiow~~

1 comment:

Cherrie Pie Sweety said...

fine..gambar kak ana kecik seciput ha ha ha